Moto
Kontakt - Napisz do nas:
Facebook Messenger
Statystyki
Produktów: 1144 |
Kategorii: 129 |
Odwiedzin: 941131 |
SSL
> Reklamacje
Procedura reklamacji
Aby złożyć reklamację, Klient może skorzystać z formularza reklamacji.
Reklamacje można kierować pocztą lub mailowo na następujące adresy:
1.) pismo wysłane pocztą tradycyjną
- pisemnie na adres:
AtvMoto Krzysztof Śliwiński
92-645 Łódź ul.Rzeźna 7 B
2.) pocztą elektroniczną
- drogą elektroniczną na adres:
sklep@atvmoto.pl
Formularz reklamacyjny mogą Państwo pobrać - tutaj.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- zgłoszony problem
– opis
- dane kontaktowe do uczestnika/ instytucji, zgłaszającej reklamację,
tj. minimum imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres, telefon, e-mail
- nazwę i datę usługi, wobec którego zgłasza się zastrzeżenie.
- proponowany przez kupującego sposób rozwiązania sprawy.
- W przypadku braku dostępności towaru na wymianę zastrzegamy sobie możliwość zwrotu pieniędzy.
- do formularza należy dołączyć oryginał paragonu zakupu lub kserokopie faktury zakupu.
- w wypadku braku ww. dokumentów reklamacje nie będą rozpatrywane do czasu ich dostarczenia.
Prosimy o dołączenie do przesyłki wymaganych dokumentów, ich brak lub nienależyte wypełnienie bez dokładnego opisu usterki, adresu zwrotnego i numeru telefonu do osoby kontaktowej utrudni rozpatrzenie reklamacji.
Zgłaszający reklamację winien dostarczyć towar wraz ze wszystkimi ww. dokumentami
na własny koszt. W wypadku uznania reklamacji i wymianie towaru koszt odesłania towaru
spoczywa na firmie AtvMoto Krzysztof Śliwiński.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Sprzedawca ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji od momentu wpłynięcia zgłoszenia,
a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Reklamacji nie podlegają towary które:
- w wyniku ich użytkowania zostały naturalnie zużyte,
- zostały uszkodzone mechanicznie,
- zostały uszkodzone w skutek nieprawidłowej konserwacji i montażu,
- zostały zamontowane w pojeździe do którego nie były przeznaczone.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji idochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
Aby złożyć reklamację, Klient może skorzystać z formularza reklamacji.
Reklamacje można kierować pocztą lub mailowo na następujące adresy:
1.) pismo wysłane pocztą tradycyjną
- pisemnie na adres:
AtvMoto Krzysztof Śliwiński
92-645 Łódź ul.Rzeźna 7 B
2.) pocztą elektroniczną
- drogą elektroniczną na adres:
sklep@atvmoto.pl
Formularz reklamacyjny mogą Państwo pobrać - tutaj.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- zgłoszony problem
– opis
- dane kontaktowe do uczestnika/ instytucji, zgłaszającej reklamację,
tj. minimum imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres, telefon, e-mail
- nazwę i datę usługi, wobec którego zgłasza się zastrzeżenie.
- proponowany przez kupującego sposób rozwiązania sprawy.
- W przypadku braku dostępności towaru na wymianę zastrzegamy sobie możliwość zwrotu pieniędzy.
- do formularza należy dołączyć oryginał paragonu zakupu lub kserokopie faktury zakupu.
- w wypadku braku ww. dokumentów reklamacje nie będą rozpatrywane do czasu ich dostarczenia.
Prosimy o dołączenie do przesyłki wymaganych dokumentów, ich brak lub nienależyte wypełnienie bez dokładnego opisu usterki, adresu zwrotnego i numeru telefonu do osoby kontaktowej utrudni rozpatrzenie reklamacji.
Zgłaszający reklamację winien dostarczyć towar wraz ze wszystkimi ww. dokumentami
na własny koszt. W wypadku uznania reklamacji i wymianie towaru koszt odesłania towaru
spoczywa na firmie AtvMoto Krzysztof Śliwiński.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Sprzedawca ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji od momentu wpłynięcia zgłoszenia,
a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Reklamacji nie podlegają towary które:
- w wyniku ich użytkowania zostały naturalnie zużyte,
- zostały uszkodzone mechanicznie,
- zostały uszkodzone w skutek nieprawidłowej konserwacji i montażu,
- zostały zamontowane w pojeździe do którego nie były przeznaczone.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji idochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
Zaloguj się
e-Płatności
Możesz już płacić za zakupy za pomocą szybkich płatności internetowych - Przelewy24
|
Forum AtvMoto
Szybki kontakt
|
Bestsellery
Nakrętka stożkowa chromowana do kół M10x1,25 na klucz 143,93 zł
Nakrętka stożkowa chromowana do kół M10x1,25 na klucz 173,93 zł
Nakrętka płaska chromowana do kół M10x1,25 na klucz 143,93 zł
Kołek , spinka do plastików M8 (C569)2,57 zł
Nakrętka stożkowa przelotowa do kół M10x1,25 - na klucz 174,05 zł
Nakrętka stożkowa chromowana ITP do kół M10x1,25 na klucz 144,45 zł
Torba , kufer na quada ATV uniwersalna mała - czarna123,12 zł
Kołek , spinka do plastików M6 (C91)2,15 zł
Kołek , spinka do plastików M8 (C569D)2,57 zł
Torba , kufer na quada ATV na przód - czarna167,10 zł